יום שבת, 8 ביוני 2013

הצרת היקפים- קחו דקה לחשוב על זה

 Author: Espaida

להיות בעלת גזרה של 90-60-90, המתייחסת ליחס הגוף של החזה, המותן והירכיים בהתאמה, זה כמעט דבר בלתי אפשרי עבור רוב רובן המוחלט של הנשים, וישנן רק מתי מעט “ברות מזל”, שאינן באות בקופסת פלסטיק ונקראות בובת ברבי, היכולות להתהדר בגזרה מושלמת וחטובה זו. נשים, בכל רחבי העולם, זוכות להיאבק במשך מרבית חייהן הבוגרים בגזרות קצת יותר מלאות ובהיקפים קצת יותר רחבים, דבר, שעבור רובן, אינו חורג משגרת דיאטה ולבוש מסתיר טפח, אך עבור חלקן מהווה עול ורגשות שליליים בקשר לגופן ולאנטומיה שלהן. עבור אותן בנות ונשים פותחו טכניקות הצרת היקפים ברמות שונות, החל מבניית תוכניות אימון ודיאטה מיוחדות על ידי תזונאים ודיאטניות, המשך בטיפולי אולטרא סאונד ולייזר למיניהם וכלה בניתוחי שאיבת שומן וקיצור קיבה. כל אלו, ועל חלקם יעסוק מאמר זה, מביאים לתוצאות אפקטיביות בכל הקשור להצרת היקפים לטווחי זמן שונים וחשוב להדגיש כי, בכל מקרה, ההצלחה ארוכת הטווח וההמשכיות תלויה אך ורק בנשים ובהתנהלותן היומיומית האחראית, הנבונה והמאוזנת מבחינת תזונה, פעילות גופנית והקפדה על מנוחה.

סוג אחד של טיפול הצרת היקפים הוא כל מה שעוסק בשליחת גלי חום ופולסים חשמליים לאזור הדורש טיפול. החום והעיסוי גורם לשרירים לעבוד, מה שמביא לפעילות תאית ולימפטית מוגברות, מעלה רמות אנרגיה ומביא לשריפת שומנים ולהפיכתם לחלק מהשריר או להוצאתם מהגוף כפסולת. זוהי טכניקה שאינה, כמובן, פולשנית או דורשת איזשהו הליך כירורגי ולכן גם אין צורך בהתאוששות או בהליך החלמה משום סוג שהוא, למעט אולי מעט אדמומיות בעור שתיעלם מאליה לאחר מספר שעות.

טיפולי הצרת היקפים בESPAIDA



סוג אחר של טיפולי הצרת היקפים הוא טיפול המסת שומן בו מוזרק חומר ממיס בשם פוספטידיל כולין לאזור השומני, דבר הגורם לפירוק מיידי של תאי השומן ולפיזורם וגורם לכך שגם לאורך זמן לא יווצרו תאי שומן חדשים באזור המטופל. זוהי גישה כירורגית זעירה בשל הצורך בדקירה, אך היא לא משמעותית מבחינה רפואית ומבחינת תופעות לוואי מיוחדות.

השיטה הפולשנית ביותר, ועם זאת אחת מהפופולאריות ביותר, היא ניתוח שאיבת שומן, הליך הנעשה בהרדמה כללית ובתנאי חדר ניתוח. במהלך הפרוצדורה שואבים כמויות גדולות של שומן, עד חמישה ליטרים, ולאחר מכן, בדרך כלל, יש צורך בניתוח המשך למתיחת בטן לשם הסרת שאריות עור רפוי ומיותר.

להזמנת טיפול הצרת היקפים מקצועי במיכשור המתקדם בעולם התקשרו: 03-6955091
או הכנסו לאתר של ESPAIDA, השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה