יום שבת, 8 ביוני 2013

מתיחת פנים ללא ניתוח

 Author: Espaida

המשפט המפורסם, שמכיר כל חייל בצה”ל, ובעצם הכיר כל מי שאי פעם הצטרך לעמוד בלוחות זמנים צפופים, הוא שעוד לא נולד האדם שניצח את הזמן ולא משנה עד כמה ננסה, השעה תהיה בת 60 דקות, היממה בת 24 שעות והשנה בת 365 ימים, שרק הולכים קדימה מבלי להסתכל לאחור.

עולם הכירורגיה הפלסטית, האסתטיקה והקוסמטיקה הרפואית הוא זה שמנסה להיאבק בפגעי הזמן, וגם אם לא לעצור אותו, לפחות לנסות להאט או לצמצם את השפעותיו הפיזיולוגיות עלינו ועל מראנו החיצוני. אנו, במרכז ESPAIDA, מנסים לעמוד בחזית המאבק הקשה, אך המרתק הזה, ולספק לציבור את הפיתרונות היעילים והמועילים ביותר.

אחד מהפיתרונות הללו, המסייע לשחזור מראה פנים צעיר, זוהר ורענן, הוא מתיחת פנים ללא ניתוח. בעבר הלא רחוק, הרצון להחליק קמטי הבעה, להסיר שומנים עודפים מאזור העיניים, הלחיים וקו הלסת ולהוריד את הגבשושיות השומניות מהצוואר, גרר אחריו צורך בניתוח כירורגי לכל עניין ודבר בחדר ניתוח, בהרדמה ועם כל ההשלכות הנלוות לכך. פרוצדורת מתיחת הפנים, בעבר וגם היום, אינה תורמת רק לשיפור המראה ולהצערתו אלא גם מחזקת את שרירי הפנים והצוואר ומאטה, עוד יותר, את תהליכי הזדקנות העור.

כמובן שככל שמבצעים את הפרוצדורה הזו, כמו גם הליכים אחרים, בעזרת רופא מומחה, מכשור מתקדם וצוות מסייע מקצועי ומוכשר, דוגמת אלו שמועסקים במרכז ESPAIDA, כך התוצאות איכותיות יותר, ברורות יותר ונשארות לפרק זמן ארוך יותר.

היום, כפי שכבר אפשר היה לנחש מהכותרת, כבר אין צורך לעבור פרוצדורה פולשנית על מנת לבצע מתיחת פנים. שימוש בחומרים כגון בוטוקס מאפשר לקבל מראה פנים ועור חלקים, רעננים, בריאים וזוהרים משל הגיל הביולוגי היה צעיר בכמה שנים טובות ובעזרת הצוות האיכותי ביותר, שעומד לרשותך במרכז ESPAIDA, מובטח כי התוצאה תהיה מושלמת.

לעוד מידע על טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח באתר של ESPAIDA

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה