יום שבת, 8 ביוני 2013

מזותרפיה - טיפול נכון בעור

 Author: Espaida

לא משנה לאיזו מטרה, ולא משנה מדוע החלטת שבא לך, עם טיפול המזותרפיה הויטאלית של מרכז ESPAIDA את תרגישי זוהרת, צעירה ורעננה לקראת כל מהלך וכל אירוע עתידי. מבין מגוון סוגי הטיפול וטכניקות הקוסמטיקה הרפואית והאסתטית הקיימים במרכז ESPAIDA, זוהי הטכניקה החדישה והמודרנית ביותר בתחום פרי עבודתם של מומחי המרכז ולכן היא בלעדית וייחודית רק ללקוחותיו.

מזותרפיה היא שיטת טיפול בבעיות קוסמטיות ללא הסבת כאב או סבל למטופלים, והיא גם נטולת כל סיכון מכיוון שמדובר על החדרת חומרים טבעיים, הקיימים, בין כה וכה, בגופנו- חמצן ומים. את שני החומרים הללו מעשירים בחומרים טבעיים כמו ויטמינים ומינרלים ומזריקים אותם ישירות לתאי העור, מבלי להשתמש במתווכים או בתהליכים פיזיים כלשהם.

טיפול מעין זה נעשה, מכיוון שמדובר, לרוב, בהזרקות סמי כירורגיות, על ידי רופאים בלבד שיודעים כיצד להזריק את החומרים הללו לעומק שכבת העור העליונה בלבד. החומרים גורמים לייצור מוגבר של הורמונים בשם קולגן ואלסטין, אשר אחראים, בין השאר, גם על חיוניות העור ומראהו.

הטכניקה המיוחדת של מרכז ESPAIDA מייתרת, למעשה, את השימוש במחטים ובמזרק והופכת את תהליך המזותרפיה להליך שלא משלב שום אלמנט כירורגי ושום מחטים. לשיטתנו, החומרים החיוניים מוחדרים לעור באמצעות שתי טכניקות משולבות המשיגות את אותו אפקט נדרש ללא מעורבות מחטים ומזרקים.

הטיפול מתחיל בעיסוי לימפטי המביא לתנועה ערה של מחזור הדם ולאחריו שימוש במכשיר המיוחד הנקרא jetpeel, המזרים סילון מים מועשרים בלחץ גבוה ישירות אל נקבוביות העור הפתוחות, מה שמאפשר גם לחמצן וגם למים להגיע אל אותן נקודות נדרשות מבלי להשתמש בעזרים כירורגיים.

התוצאות, מיותר לציין, מרהיבות ומדהימות. מזותרפיה איכותית מביאה לזרימת דם טובה יותר, לקצב מהיר יותר של פעילות תאית ושל התחדשות תאית, האצת קצב ייצור קולגן ואלסטין מביאה לידי שיפור במראה העור, במגע שלו ובתחושה האישית של המטופלת.

הפרוצדורה הנדרשת היא של חמישה טיפולים בלבד, בהפרש של עשרה ימים בין טיפול לטיפול, עד להשגת תוצאה מושלמת.

ראו עוד: על טיפולי מזותרפיה בקליניקת ESPAIDA


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה