יום שבת, 8 ביוני 2013

הדרכים להצרת היקפים והדרך לשמור על המשקל

Author: Espaida

האם ידעת?


7.5% מכלל הילדים בגילאים 6-14 בישראל סובלים מהשמנת יתר.

12% מכלל בני הנוער מגילאים 14-16 סובלים מעודף משקל, וכ2% סובלים מהשמנת יתר.

10-20% מהפעוטות השמנים יישארו שמני, 40% מהם יהפכו אף למתבגרים שמנים.

75-80% מהמתבגרים השמנים ימשיכו כמבוגרים שמנים.

30% מכלל המבוגרים בישראל סובלים מעודף משקל.

15%מכלל המבוגרים בישראל סובלים מהשמנת יתר.

אם המכנס לוחץ עלייך, אם החצאית שעלתה עלייך מלפני חודשיים כבר לא נסגרת, כנראה שאתם נכללים באותם אחוזים של הסובלים מבעיית העודף משקל, כיוון שבעיה זו כ”כ נפוצה אם לא הנפוצה ביותר קיימת מודעות גדולה ולכן ישנם גם הרבה מאוד אפשריות ודרכים שונות שיוכלו לעזור בהצרת היקפים.

השיטות השונות:


*מסאז’ ואקום: בשיטה זו מתבצעת דחיסה של שכבת השומן, לכן המראה נראה חטוב יותר אך לא לאורך זמן, כיוון שהשומן מהר מאוד חוזר למימדו הטבעיים וזה דבר המצריך טיפולים חוזרים.

*מסאז’ עם לייזר: שיטה זו עובדת בשילוב של מסאז’ ואקום הגורם בעצם לדחיסת השומן בתוספת של קרן לייזר המיועדת לפרק את השומן, שיטה זו הוחכה כלא יעילה כיוון שקרן הלייזר ממוקדת מאוד ותנועת המסאז’ מפוזרת מאוד, לכן שיטה זו דומה מאוד באי יעילותה לשיטת המסאז’ ואקום.

*מזותרפיה: שיטה זו מתבצעת ע”י הזרקת מינרלים וויטמינים לעור, שיטה זו נועדה בעיקר למתיחת עור אך מתיימרת להיות יעלה גם להצרת היקפים, לשיטה זו חסרונות רבים כגון פצעונים קטנים שנשארים אחרי ההזרקות ואלרגיה לחומרים המוזרקים. שיטה זו עדיין לא הוחכה כיעילה.

*חגורת רטט: שיטה זו עובדת בצורת חגורה אשר אותה שמים באזור הבטן, חגורה זו שולחת פולסים חשמליים ומרטיטה את האזור הנצרך, כך שבעצם האדם יכול לנהל אורח חיים רגיל ותוך כדי הרזיה והצרת היקפים. למרבה הפלא שיטה זו באמת עובדת אך בהיקפים קטנים מאוד וגם היקפים אלה יורדים רק ברמה גבוהה של הפולסים החשמליים, דבר אשר הפריע לנהל תפקוד תקין.

*גלי רדיו: נעשה בעיקר ע”י שני מכשירים PROSLIMELT והאולטרה שייפ הישראלי, מכשירים אלה פועלים על רקמת השומן בצורה הדומה לשאיבת שומן רק ללא כל פעולה כירוגית, ללא כאבים, ללא הרדמה וללא זמן התאוששות.

וקיימות עוד שיטות רבות וטובות…


חשוב מאוד לזכור, שהרבה לפני שניגשים להתחיל באיזה דיאטה מסוימת, זה כל אחד לעשות “בדק בית” לעצמו. ולראות כמה מאפים, מטוגנים, חטיפים, שוקולדים, סוכריות ושתייה ממותקת לאומת פירות ירקות, מים וסעודות בשעות מסודרות הוא אוכל. ולפני הכול באמת להפחית ולהשתדל כמה שיותר לשמור על אורח חיים תקין ובריא כיוון שקיימות כ”כ הרבה מחלות שנגרמות כתוצאה ממאכלים לא בריאים שאנחנו אוכלים, שאותם אמנם אנו לא רואים בעין אבל גם הם מהוות עבורנו סכנה מאוד גדולה. ככה שגם במידה ועלינו על תרופת הקסם ומצאנו את הדיאטה המוצלחת וירדנו הרבה והגענו למראה שעליו חלמנו, במידה ואנחנו לא מנהלים אורח חיים תקין עם הרגלי אכילה נכונים ובריאים ועושים מעט כושר גופני, מהר מאוד נחזיר לעצמנו את השומנים שהורדנו.

קטע וידאו- טיפולי הצרת היקפים בקליניקת ESPAIDA



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה