יום שני, 8 ביולי 2013

הצרת היקפים- הצרה של כולנו

שמירה על הגזרה היא משאת נפשן, וגם נפשם, של נשים ושל גברים רבים מספור, ואלו משקיעים מאמצים, אנרגיה, זמן והרבה מאוד כסף על מנת להיות חטובים, רזים, שריריים ואטרקטיביים למראה ללא קשר לגיל הביולוגי. אפילו שחקניות, דוגמניות וכאלו שנדמה שבורכו בגנים מושלמים, מתבוננות במראה ומגלות, פה ושם, כי גם הן לא חסינות מהתופעה הטבעית והפיזיולוגית הזו של הרחבת ההיקפים בירכיים, במותניים, בישבן, בבטן או בחזה.

הצרת היקפים היא המטרה המובהקת של שלל מוצרי הדיאטה, ההרזיה, הכושר והטכניקות השונות, והמגוונות, הקשורות לתחום זה והון עתק מושקע בפיתוחים מדעיים, טכנולוגיים ורפואיים על מנת לספק את הצורך המודרני, הנדרש והמשמעותי כל כך למאות מיליוני צרכנים, לקוחות ומטופלים בכל רחבי תבל. מרבית האופציות והאלטרנטיבות של הצרת היקפים הן אופציות בדוקות, מהימנות ושאינן מזיקות באופן כללי (גם אם יעילותן עדיין מוטלת בספק), אך הסכנה היא מפני טכניקות לא מקובלות, שלא נחקרו ונבדקו בצורה מספקת ומשמעותית, ושתוצאותיהן הסופיות, לגוף ולבריאות, עדיין אינן מובהקות. המרוץ אחר הגזרה המושלמת ואחר הצרת היקפים שיעמדו בסטנדרטים המודרניים המקובלים אסור שיבוא על חשבון השמירה והדאגה לבריאות ולמצב הגופני ולפני כל כניסה למשטר תזונתי, דיאטני או ספורטיבי, חשוב להיעזר, להיוועץ ולקבל משוב מאנשי מקצוע בתחום כמו תזונאית, דיאטנית או רופא משפחה.

ראו גם : מידע בנושא טיפול בצלוליט / צלוליטיס


לעיתים, דווקא הרצון לעשות טוב ולהיטיב עם עצמנו יכול לגרום לתוצאות עגומות ושליליות, שלא רק יפגעו בבריאות ובחוסן הבריאותי אלא גם לא ישיגו את המטרה המקורית שלהם, הצרת היקפים, ואפילו יוכלו להרע אותה. הסוד הוא, כאמור, בשיקול דעת, באחריות ובהיוועצות לפני כל מהלך ולפני כל פעולה. וכמו תמיד, כאשר מדובר על מצב של שומן עודף, טיירים במותניים או היקפים גדולים מדי, הפיתרון הטוב ביותר הוא שמירה על איזון בין שינה רצופה וטובה, אכילה מבוקרת ומאוזנת, שתיית מים והרבה פעילות ספורטיבית, בלי להיעזר בתחליפים תזונתיים, במיני אבקות ומשחות, בטכניקות פולשניות, יותר או פחות וכיוצא באלו, לפחות כל עוד המצב לא קיצוני ולא חריג בהיקפו.

הכנסו לעוד ידע בנושא הצרת היקפים באולטרסאונד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה