יום שני, 8 ביולי 2013

טיפול בצלוליט- שאלות ותשובות

טיפול בצלוליט- שאלות ותשובות
אסתטיקה ויופי הם נושאים שמעסיקים נשים רבות ברחבי העולם, ובתדירות גבוהה ביחס להרבה נושאים אחרים. אין קשר למצב הסוציו אקונומי, לתרבות או לכמות הזמן הפנויה שיש לכל אחת במסגרת עיסוקיה השוטפים- כולן עדיין חושבות על עצמן, על גופן ועל המראה החיצוני שלהן. טיפול בצלוליט הוא אחד הנושאים הבוערים, המהותיים והנפוצים ביותר בשאלות של טיפוח, אסתטיקה ויופי.

מהו צלוליט?
צלוליט הוא הצטברות תאי שומן תת עוריים, הגורמים להיווצרות מעין כתמי שומן בעור החיצוני. יש המכנים זאת "מראה קליפות התפוז" וישנם, בעיקר הישראלים שביניהם, המכנים זאת "מראה גבינת הקוטג". כך או כך, מדובר על תופעה חוצת גבולות, תרבויות וגם משקל גוף המשותפת לרוב רובן של נשות העולם ולהרבה מאוד גברים, אם כי במידה פחותה בהרבה.

הופעת צלוליט מסוכנת לבריאותנו?
התשובה החד משמעית היא לא. זוהי תופעה קוסמטית ואסתטית בלבד, ואין בה שום סכנה בריאותית או פיזית. עם זאת, במקרים חריגים במיוחד וקיצוניים במיוחד עלולה להתפתח דלקת צלוליטיס שהיא דלקת חמורה, ולא נעימה, של רקמות תת עוריות.

האם ניתן למצוא טיפול בצלוליט שיהיה יעיל ואפקטיבי?
שאלת הטיפול בצלוליט היא שאלה שהעסיקה, מעסיקה וכנראה גם תעסיק נשים רבות, מדענים רבים, מחקרים רבים ותעשיות שלמות בתחום הרפואה האסתטית, הקוסמטית וגם הדרמטולוגית בעתיד. כיום ישנן מספר טכניקות שמסייעות, בצורה אפקטיבית יותר או פחות, לדחיית הופעת הצלוליט ולצמצום חזותה החיצונית, אך עדיין לא נמצאה הסיבה להיווצרותו ומכך שגם לא נמצאה הדרך למנוע אותה לחלוטין.

אילו טכניקות טיפול בצלוליט קיימות כיום?
הטכניקות הבולטות לטיפול בצלוליט כיום הן טכניקת האנדרמולוגיה (LPG) שהיא שיטה של עיסוי האזור הנגוע ושאיבת העור בואקום, מה שמחייב את התאים לפעול ולהתפרק. טכניקה נוספת הינה שימוש בקרני לייזר, אינפרא אדום או אולטרא סאונד לשם חימום אזור הצלוליט וניסיון לפרק ולהמיס את תאי השומן העיקשים. גם קרמים, משחות ומיני מרקחות קיימים בשוק וכדאי להיוועץ עם גורם מקצועי לפני תחילת כל טיפול וכל שימוש בתכשיר או בטכניקה.


למידע בנושא טיפול בצלוליט בקליניקת אספאידה לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה