יום שני, 8 ביולי 2013

הצרת היקפים- מאמר מקצועי

החגים מהנים, כיפיים ומלאי התרחשויות, משפחתיות ומנוחה, אך גם מלאי ארוחות, מאכלים ורביצה חסרת מעש. כל אלו מובילים לעליה במשקל וכאשר מדובר על אנשים בעלי נטייה להשמנה או על כאלו שמלכתחילה לא היו חטובים או רזים במיוחד, התוצאות הן אפילו קיצוניות וחמורות יותר. הפנייה לאקט של הצרת היקפים כאקט עוקף דיאטה ופעילות גופנית מאומצת הופכת להיות תופעה נפוצה ומקובלת יותר, גם בשל ההתקדמות וההתפתחות בפרוצדורה הזו וגם בשל הרצון להגיע להישגים ולתוצאות בזמן קצר בהרבה מאלו שהיו מתקבלים בדרכים המסורתיות והמקובלות יותר.

דרך מקובלת מאוד לבצע טיפולי הצרת היקפים היא באמצעות גלי הלם חשמליים, הגורמים לוויברציות בתאי השומן ולפירוקם המלא, כך שהתוצאה המתקבלת אינה רק הצרת היקפים באזור המטופל אלא גם חיטוב הגוף והעלמת תאי שומן עיקשים המסרבים להיעלם מעצמם, ללא קשר לדיאטה, לפעילות גופנית או לשימוש בתכשירים קוסמטיים שונים ומשונים.

בכלל, מרבית השיטות הנהוגות בתחום הצרת היקפים עובדות על הטכניקה של גירוי מאסיבי ואינטנסיבי של אזור הטיפול הספציפי, בין אם המדובר על ירכיים, זרועות, בטן, חזה או מקומות מועדים אחרים,  הגברת קצב מחזור הדם וסיוע בפעילות הלימפטית של פירוק תאי שומן והוצאתם מהגוף בדרך טבעית ולא כירורגית או פולשנית.

קשה לשים את היד על השיטה המוכחת והיעילה ביותר, ובסופו של דבר, כל גוף מגיב באופן שונה לכל טיפול. כאשר מדובר על טיפולי הצרת היקפים, אי אפשר גם לומר כי ישנם טיפולים שאינם יעילים או שאינם ממלאים את ייעודם ואת תפקידם כראוי, ומומלץ להיוועץ עם מספר מומחים ועם מספר אנשי מקצוע לפני שחותמים על חוזה ומתחילים בשגרת טיפולים כלשהי. גם המחיר משתנה מסוג טיפול אחד למשנהו ומכמות הטיפולים המינימאלית הנדרשת לקבלת התוצאה הרצויה והמקווה.


אז לקראת החגים הממשמשים ובאים, ולקראת עונת הקיץ הלוהטת, השתדלו להקפיד לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן, על תזונה מבוקרת ומגוונת ועל פעילות גופנית מרובה, ואם כל זה לא מועיל, הצרת היקפים היא הדרך הנעימה, הבטוחה והמהירה לקבלת תוצאות משמעותיות בזמן קצר.

מידע מומלץ: המומחים לטיפולי הצרת היקפים - קליניקת אספאידה בתל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה